sunnuntai 29. toukokuuta 2011

"Tulin vaan muistuttaa et huominen on meistä kii"

Ahh, en tiedä miten muutenkaan tän sulle kertoa. Mulla on niin helvetin ikävä sua. Mää oon pahoillani siitä miten oon käyttäynyt sua ja muita kohtaan. Oon unohtanut näyttää teille kuinka tärkeitä te ootte mulle. Joskus unohdan, että ystävät on ja pysyy, ja ystävät on niitä jotka kestää sua vaikka on paska päivä ja tulee halaamaan, piristämään, olemaan tukena. Alan taas vähitellen tajuta, et ystävät on mulle edelleenkin mun elämän tärkein asia. Vaikka en oo sitä näyttänyt, tekisin mitä vaan teidän puolesta, jokaisen teistä.. 

Tuossa näyttö-viikolla, kun tein sitä videota, palasin niihin aikoihin kun olin lukiossa ja kaikki tuntu menevän päin helvettiä. Mutta sitten kun tulin Yso:lle, kaikki muuttu. Ja kun tein sitä näyttövideota mun teki mieli itkeä, laitoin sinne loppuun meistä kuvia ja tajusin kuinka ikävä mulla on sitä kaikkea. Meidän lehmäjutut, ja kun käytiin turkinpippurissa syömässä yhdessä, ja kaikki muut hölmöt jutut. Rakastin muuten sitä meidän vittuilua elämäjärvellä, sitä hetkeä kun käytiin kahdestaan syömässä, kun olin ekaa kertaa sun luona yötä ja sitä kun muiden kanssa kannettiin sua, mä kaipaan niin järjettömän paljon sitä, että saan halata sua ja nähdä sun hymyilevän. En haluais pilata sitä kaikkea vain koska mä olen ääliö..

Mun piti kertoa et jeejee, pääsin näytön läpi ja kaikki on jees ja sen takia en oo kirjottanut, mut, no. Koitan laittaa asiat tärkeysjärjestykseen, antakaa anteeks.

Heeei, pääästäkää mut pois sillat mun takana on tulessa
Liikaa vääriä valintoi mut otan vastaa mitä ikinä tuleekaan
Ja mä tiedän niin, mä voin muuttaa kaiken vieläkin
Hei päästäkää mut pois
Päästä mut pois

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ISKE KIINNI!