keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

haters gonna hate - It's my life!

Mietin tässä, että nyt kun on vähän puhdistettu ilmaa ympäriltä, vois muuttaa tämänkin ulkoasua. Vois myös muuttaa elämänasennetta = pitää tärkeimmät lähellä, pitää kiinni mun asemasta ja lopettaa ovimattona olemisen. Ai saatana, että tuntuu hyvältä. Vihaan niitä facebookissa olevia "se tunne kun laitoin perseen pöydälle ja huusin tsajajajjaaa"- tyylisiä "tykkäyksiä", MUTTA tämä on poikkeus, "ah, se tunne kun saa jälleen hengittää!"

Näytön arviointikeskustelu meni uusiksi, naurettavasta syystä kyllä, joten mun kesäloma alkaa vasta perjantaina, mutta ei mithää häthää! Oon perjantaina rehellinen ja mun omatunto on puhdas, on eri asia ketä opettajat loppujen lopuksi uskoo, mulle on ihan sama vaikka mun arvosana laskis, ainoa asia mitä tekisin toisin ois että mainitsen ihan paperilla etten osannut polttaa videota levylle, ilmeisesti sanallinen ilmaisu ei riittänyt. Joten tässä sitä ollaan, 3-5 kaveria köyhempänä?


Mutta oikein hyvää kesälomaa kaikille, nyt mullakin on aikaa kirjottaa tänne, joten oisko ehdotuksia kesämissiosta? :D


It's my life - Bon Jovi

Asenteella: Janika!

5 kommenttia:

  1. öö, mä en oo tainnu kuulla ihan kaikkea? :o

    VastaaPoista
  2. en käsitä miten sun näyttös ja tuo että oot 3-5 kaveria köyhempänä liittyy toisiinsa?

    VastaaPoista
  3. Mun näytön numerosta kehkeytyi riitaa parin "ystävän" kanssa ja en sitten tiedä saadaanko välejä korjattua. Itsellä hirtti yli kun likimain turhasta asiasta mennään valittamaan ja niin edelleen siitä kehkeytyi sanaharkkaa, ennkä usko että niitä muitakaan sen hirveämmin mun seurassa kiinnostaa liikkua tän kaiken jälkeen. niin kai se sitten liityy toisiinsa?

    VastaaPoista

ISKE KIINNI!